wtorek, 21 października 2014

Jesienny komplet dla trzylatka


Wraz z nadejściem pierwszych, jesiennych chłodów, powstał prosty komplecik dla mojego trzylatka.



Jako, że większość posiadanych przez niego czapek jest z pomponem, to tym razem z niego zrezygnowałam i postawiłam na małą aplikację. Ostatecznie syn wybrał autko, co mnie bardzo cieszy, bo były spore szanse, że "dizonaur maaamoooo...taki stigimoloch, cooo?!" ;)


Szalik najprostszy z możliwych, robiony w poprzek półsłupkami. Jakoś nic innego mi tutaj nie pasowało...




Włóczka, to mieszanka akrylu z wełną z Lidla (pisałam o niej tutaj), szydełko nr 6.

A teraz czeka mnie powtórka z rozrywki w nieco mniejszym rozmiarze. Ciekawe, co Junior wybierze na aplikację. Już się boję, biorąc pod uwagę jego ostatnie zainteresowania... :)

Cieplutko pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet :-) Cudne kolory, a autko rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdobny samochód zamiast pompona to pomysł bardzo, bardzo dobry. I jakie kółka ma świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że pomysł według Ciebie trafiony :) Przyznam, że teraz myślę nad czapką dla siebie - może niekoniecznie z autkiem ;), ale z guziczkami jak najbardziej. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Samochodzik jest słodki. Każdemu chłopcu taki komplet przypadłby do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.