środa, 22 października 2014

Niebieskości oraz środa z Maknetą

Kolejna środa za nami i chyba nie będę oryginalna, jak napiszę, że nie wiem kiedy zleciał mi ten tydzień :) W każdym razie, czas na zabawę z Maknetą!

Jeśli chodzi o zeszły tydzień, to skończyłam czytać "Wyspę na prerii" Cejrowskiego i napisałam o niej TUTAJ. Co do robótek, to doszło kilka kwadratów, ale głównie skupiłam się na jesiennym komplecie do syna, o którym napisałam TUTAJ.



A w tym tygodniu nadal pozostałam w reportażu i niebieskościach :)



Obecnie czytam książkę o Chinach, którą dostałam w prezencie od Taty i która  po pierwszych stronach zapowiada się bardzo przyjemnie! Na drutach natomiast (już w ramach świątecznych przentów) Baktus i czapka do kompletu z włóczki boucle, bodajże z Aniluxu. Trzeba powykańczać trochę zapasów, zanim zrobią to mole ;)

I to tyle u mnie na dzień dzisiejszy. Jestem bardzo ciekawa, co się dzieje u Was!

Pozdrawiam!
Magota

34 komentarze:

  1. Fajna ta petrolowa wloczka :) I ksiazka tez moze byc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że mam wielką nadzieję, że taka będzie! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. O, jak niebiesko u Ciebie! Komplecik dla synka jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że komplecik się podoba :)

      Usuń
  3. Komplet z autem jest słodziutki. A resztki należy przetworzyć żeby było miejsce na nowe włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Też tak uważam, ale mąż ma trochę inne zdanie na ten temat ;)

      Usuń
  4. Czapka z autkiem bombowa! Pewnie wielu dzieciom i oczywiście ich drukującym mamom się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Korzystam póki dzieciaki chcą nosić, to co im robię, bo pewnie za jakiś czas usłyszę "daj spokój, mama...obciach!" ;)

      Usuń
  5. Długie wieczory sprzyjają czytaniu:) Ja póki co zatapiam się w literaturze zawodowej:( Ale robię też przerwy na trochę lżejszą literaturę:) Obecnie czytam
    "Każdy dom potrzebuje balkonu" . Komplecik śliczny! Śliczna:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy, odwiedziny i komentarz! Bardzo mi miło! :) A, co do książki, którą czytasz, to jest ona od dawna na mojej liście, więc jestem ciekawa jakie będą Twoje wrażenia :)

      Usuń
  6. Śliczny komplecik. Boucle tez, ja też mam w planie właśnie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do boucle, to szczerze przyznam, że nie jest to mój ulubiony typ włóczki i mocno się głowię skąd ona w moich zapasach :)

      Usuń
  7. Fajna petrolowa włóczka i bardzo podoba mi się autko na czapeczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać Cejrowskiego, muszę sięgnąć po tą książkę o której piszesz.
    Komplecik dla synka uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Młody chodzi w niej nawet po domu, a to największy komplement :) Co do Cejrowskiego, to polecam, choć jest to nieco inna książka niż te poprzednie...Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Cudny komplecik dla synusia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chiny kraj piękny, kulturowo bardzo się różnimy więc na pewno ciekawie się będzie ci czytać tą książkę. Udziergi w pięknych kolorach! Szczególnie ten turkus....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, tak, Już od początku widać te różnice :) Dziękuję za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  11. Śliczny komplecik, szaliczek bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z szydełkowymi szalikami zawsze mam problem, bo o ile czapki na szydełku lubię, o tyle szaliki znacznie mniej. Ten jednak jest ok, bo sprawdza się na szyi, a to najważniejsze!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Fajny komplet z buklowatych niebieskości. tez planuje baktusa zrobić dla koleżanki. Komplet dla synka bardzo pomysłowy.
    A do Chin trzeba pojechać i porównać to co przeczytałaś z rzeczywistością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Moim zdaniem baktusy są genialnym wynalazkiem - szybko się robi, są bardzo praktyczne i doskonale nadają się na przent. Czego chcieć więcej? :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Śliczny ten komplet dla syna :)) Lubię bukle, nie widać na niej nierównych oczek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie spojrzałam na to z tej strony, ale faktycznie... to niezaprzeczalny plus tej włóczki! :D Cieplutko pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Śliczny komplecik dla syna. A kolejnego dzieła jestem ciekawa, włóczka przepiękna. Zaciekawiłaś mnie książką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna ta czapeczka i ten samochodzik. Sama wymyslilas wzor? W tym roku po raz pierwszy chyba tez podziergam cos na gwiazdkowe prezenty. Ciekawa jestem tej ksiazki o Chinach. Ale wiesz co gdzies czytalam, ze niebieski kolor w Chinach kojarzy sie z prostyutcja, bo tym kolorem 2 wieki temu oznaczano tawerny portowe w ktorych urzeduja panie wykonywujace ten zawod. Co kraj to obyczaj. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że czapeczka się podoba :) Wzór wymyślałam sama, na bieżąco, choć gdzieś kiedyś widziałam wzory na różne aplikacje. Poszukam i jak znajdę, to z przyjemnością wrzucę je na bloga. Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Od lata wszelkie niebieskości przyciągają mój wzrok, więc i Twoje robótki mi się podobają, Czapka dla malucha jest super, a i nowe dzierganie zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też uwielbiam niebieskości! Jestem blondynką (cóż za wyznanie, hihi) i ten kolor towarzyszy mi od zawsze, więc z przyjemnością robię rzeczy w tych kolorrach. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  17. Książkę i robótkę dobierałaś specjalnie?^^ ślicznie razem się prezentują ;) książki podróżnicze to nie jest moja ulubiona lektura, ale to może kwestia tego, że mało ich czytałam...
    Komplet dla synka uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tym razem to akurat przypadek, ale nie ukrywam, że czasem lubię sobie dobierać kolor włóczki do czegoś innego, co mi się akurat podoba - książki, świeczki zapachowej czy nawet do aktualnego koloru na paznokciach :D. Takie małe, niewinne zboczenie ^^. Cieplutko pozdrwiam!

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.