poniedziałek, 16 września 2013

Jesienny, szydełkowy komplecik dla małej damy

Witajcie!
 
Dziś chciałam pokazać pierwszą szydełkową pracę tej jesieni, a  mianowicie jesienny komplecik dla pewnej małej damy, którą mieliśmy okazję odwiedzić podczas minionego weekndu. Teraz będę robić coś dla jej braciszka.

Zestaw składa się z czapki oraz chusty i  został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a jak wszyscy wiemy, nic tak nie cieszy jak radość obdarowanego :)


Kiedyś robiłam już coś podobnego i pewnie jeszcze nie raz zrobię, bo po prostu uwielbiam ten motyw!

Natomiast co do samej wizyty, to była ona niesamowicie sympatyczna. Znajomi mieszkają na wsi i prowadzą małe gospodarstwo, tak więc przez te dwa dni, które u nich spędziliśmy mogliśmy nie tylko nagadać się do woli, ale również popodglądać różne zwierzaki i poobjadać się skarbmi prosto z ogrodu. Coś pięknego, a dla dzieciaków po prostu RAJ :)




Mam nadzieję, że i Wy trochę wypoczeliście i z takim samym zapałem jak i ja weszliście w nowy tydzień . Tego Wam życzę! :)

10 komentarzy:

  1. uroczy komplecik w ślicznych kolorach (kojarzą mi się z lodami jagodowo-waniliowymi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne skojarzenie! Tak powinnam ten zestaw nazwać :))

      Usuń
  2. Śliczny komplet :-) Wspaniałe kolory. A czapeczka - sama słodycz :-)
    Rewelacyjny wypoczynek na wsi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam, Kasiu :)

      Usuń
  3. Piekny komplecik, taki mięciutki widać, w sam raz na jesienne dni...ja miałam w planach pareo dla Mani ale prędzej zima mnie zaskoczy niż zrobię-/
    Wiejskie klimaty...uwielbiam;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, znam to :) Ja co roku mam wielkie plany odnośnie rzeczy dla dzieciaków, a wychodzi z tego tyle co nic ;)

      Bardzo się cieszę, że komplecik Ci się podoba!

      Uściski.

      Usuń
  4. Wspaniały prezent dla dziewczynki! Ciekawa jestem co wymyślisz dla chłopczyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dla braciszka mam w planie jakąś wesołą czapę typu sowa, żaba czy inny tygrysek ;)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.