środa, 13 lutego 2013

Czpeczki do sesji

Witajcie!
 
Pamiętacie ten post w którym pokazywałam pinterestowe inspiracje na szydełkowe drobiazgi dla najmłodszych? Nie bez powodu je wyszukiwałam, gdyż jakiś czas temu okazało się, że będę miała wielką przyjemność tworzenia całej kolekcji takich właśnie akcesoriów, które posłużą pewnemu zdolnemu fotografowi do uatrakcyjnienia sesji fotograficznych maluszków. Bardzo się cieszę i choć wiem, że troszkę potrwa zanim zrealizuję wszystko co sobie zaplanowałam, to nie tracę zapału i cały czas dłubię coś w tym klimacie. Dziś chciałam Wam pokazać przykładowe czapeczki, które wyszły ostatnio spod mojego szydełka.




Takich czapeczek powstało więcej, bo w różnych wariantach kolorystycznych, ale chyba nie ma sensu pokazywać ich wszystkich.

Wszystkie prace wykonałam z włóczek DROPSa (Nepal, Delight i Eskimo) i jestem z nich bardzo zadowolona! Nie tracą formy, nie mechacą się i myślę, że nawet delikatna skóra dziecka nie powinna zareagować żadnym podrażnieniem.

I to tyle na dziś. Następny post będzie biżuteryjny.

Mocno Was ściskam i gorąco pozdrawiam nowych obserwatorów! :) 

6 komentarzy:

  1. Śliczności :-)
    Piękne czapki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazuj wszystkie :)) ja lubię oglądać kolorystykę ;))
    ps. a delight nie podgryza? pytam, bo sie zastanawiam nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapeczki, ja z chęcią zobaczyłabym wszystkie kolorki:))
    Cieszę się, że natrafiłam na Twojego bloga... jest naprawdę bardzo interesujący;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo ci gratuluję, najwazniejsze to robic co sie kocha...czapeczki wspaniałe;))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Magotko czapeczki cudne, rewelacja. Sama chętnie bym takie ponosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czapeczki a maluchy wyglądają w nich słodziutko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.