środa, 23 stycznia 2013

Odpowiedni komplet grzewczy :)

Zima w tym roku zaskoczyła mnie chyba bardziej niż drogowców, więc na szybko trzeba było zorganizować sobie odpowiedni komplet grzewczy :) 

Komplet ten składa się z czapy i komina .


Wzór i pomysł zaczerpnięty od Zdzid z tą różnicą, że ja nie mogłam znaleźć odpowiednich drutów, więc zrobiłam ściągacz szydełkowy (słupki relifowe), no i pompona mi się zachciało :)

Zestaw, dzięki dużej zawartości wełny, jest szalenie cieplutki, ale na całe szczęści niegryzący. Włóczka to "Lanagold" Alize (kolor 424), poszło 2,5 motka, przerabiałam szydełkiem nr6.

Komin liczy sobie jakieś 120cm i jest taki... akuratny :)


Ciekawa jestem ile jeszcze uda mi się zdziałać przed porodem... Ta druga ciąża mija stanowczo zbyt szybko!


Cieplutko pozdrawiam!!!

7 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik!!! Oh widzę ze już maleństwo pokazujesz....wprawdzie przez sweter ale i tak super!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet bardzo ładny, brzuszek śliczny:)
    Pozdrawiam Ciebie i dzidziusia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jaki bunio:) cudny juz:)
    Komplecik wspanialy...
    Sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet w cudnym kolorze! Obyś zdążyła zrobić jeszcze jak najwięcej :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój komplet mnie jak zwykle zachwyca! Że też ja mam do tego dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik, ale najpiękniejsza ta różowa piłeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.