piątek, 18 stycznia 2013

Magota na facebooku

Witajcie Kochani!

Post ten miał się pojawić już tydzień temu, ale dosłownie chwilę przed opublikowaniem padł nam internet i do wczoraj czekaliśmy na nowy modem... Tak więc szybciutko nadrabiam i lecę pooglądać nowości na waszych blogach, bo strasznie się już za Wami stęskniłam :)

A teraz do rzeczy... Od jakiegoś już czasu rozważałam założenie blogowego profilu na facebooku. Z jednej strony sporo plusów, z drugiej wiele wątpliwości czy ma to w ogóle sens. Z czasem plusy przeważyły i decyzja zapadła: od dziś będę pisywała zarówno tu, jak i tam.

Wiem, że do wielu z Was facebook nie przemawia i jestem w stanie to zrozumieć, wiem też jednak, że jest spora grupa blogerów i czytelników dla których platforma ta jest wielkim udogodnienim, tak więc wychodząc na przeciw zarówno jednym, jak i drugim, zapraszam do zaglądania jak nie tu, to tam :)


Znajdziecie mnie tutaj ---> KLIK <--- lub po prostu wpisując w facebookowej przeglądarce słowo: Magota.

Mam też wielką prośbę do tych z Was, którzy posiadają już swoje blogowe konta na facebooku. Dajcie proszę namiary na siebie (w komentarzu, mailem lub na fejsie), bo nie jestem w stanie dotrzeć do Was wszystkich, a bardzo chętnie bym Was podlinkowała.

Ściskam!!!

4 komentarze:

  1. Oczywiście polubiłam :) Miłego fejsbukowania!

    Ja działam tutaj: https://www.facebook.com/Kreatywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I ja już do Ciebie pognałam - widzę, że sporo się tam dzieje :)

      Usuń
  2. Ja nie przekonałam się i myślę że to nie nastąpi, ale Tobie kochana samych przyjemności życzę;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujjj zaraz cie znajde:-)***

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.