poniedziałek, 3 grudnia 2012

Jarmark świąteczny x 3

Dziś  troszkę świątecznego klimatu i mało słów, za to dużo zdjęć.



 W minioną sobotę wybrałyśmy się z pewną przemiłą koleżanką (ściskam kochana!) na podbój monachijskich jarmarków świątecznych. 
Niemcy lubują się w takich klimatach i z tego co właśnie wyczytałam, to w samym Monachium jest aż dwanaście takich miejsc (zwanych tutaj Weihnachtsmarkt lub Christkindlmarkt). My jednak zadowoliłyśmy się "jedynie" trzema ;) 

Pierwsze zdjęcia to migawki z bardzo klimatycznego jarmarku średniowiecznego.


Natomiast pozostałe z kolejnych dwóch.






















Na koniec coś, co niesamowicie nas rozbroiło, czyli pospolity śmietnik w niepospolitej odsłonie. Aż się prosi o wrzucenie do niego śmieci! :)

Urocze popołudnie i przesympatyczne klimaty, jednak przedzieranie się przez te dzikie tłumy, to na dłuższą metę nie na nerwy kobiety w ciąży :))

A jak jest z Wami? Lubicie takie miejsca? Odwiedzacie?

Ściskam!

8 komentarzy:

  1. Jak ja mam wielką ochotę na taki jarmark świąteczny...
    A dzięki Tobie mam jeszcze większą ochotę... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam życie, to w naszej okolicy pewnie wieje nudą, ale może po drugiej stronie Nysy dzieje się coś ciekawego? :) Ściskam Kasiu i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Uwielbiam świąteczne jarmarki, na szczęście w moim mieście zawsze jest, szkoda tylko że jest więcej chińszczyzny niż fajnych rzeczy no ale trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chińszczyzny raczej niewiele, za to ceny z kosmosu...

      Usuń
  3. Przepieknie...wspaniała atmosfera.
    Niestety nigdy nie miałam przyjemności;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko wygląda. Pamiętam jak byłam na takim jarmarku w Wiedniu kilka lat temu, cudna wprost atmosfera. W Polsce, a przynajmniej w mojej okolicy, niestety takich nie organizują. A wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i do nas zawita ta moda za jakiś czas? Widzę na wielu blogach, że w Polsce organizowane są teraz liczne kiermasze rękodzieła, więc może z czasem przemieni się to w coś troszkę większego?

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.