czwartek, 15 listopada 2012

Komplet zimowy w kolorach ziemi

Prosty, klasyczny zestaw dla pierworodnego. W sumie to chyba pierwsza rzecz, którą dla niego zrobiłam :)


Nie bawiłam się w żadne gadżety, ponieważ czapka i szalik były robione pod konkretną kurteczkę, a ta już posiada dość liczne wzorki.



Zestaw był już przetestowany i zdał egzamin :)


Włóczka to Dropsowy NEPAL (uni, beż i brąz), druty 4, 4,5 i 5. Włóczka jest bardzo mięsista i przyjemna w robocie. Jak dla mnie idealna na takie wyroby. Zastanawiam się teraz czy nie machnąć małemu jakiejś kamizelki albo kardiganu, bo widzę, że Nepal wszędzie na promocji....

Miłego dnia Kochani!

26 komentarzy:

  1. Rewelacyjny komplet :-)
    A skoro idealnie pasuje do kurtki to ideał :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny zestaw! Sama bym taki chętnie przygarnęła :). Zazdroszczę umiejętności robienia tak ładnych rzeczy na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować :D Szkoda tylko, że doba tak krótka i trzeba dzielić ten czas między książki, a rękodzieło...

      Usuń
  3. piękny komplecik i bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja najbardziej lubię właśnie takie uniwersalne i proste rzeczy :)

      Usuń
  4. Wspaniały komplecik, kolorek cudny;)
    Jak to mówią szewc bez butów chodzi...w tym i moim wypadku dziecię szewca;)
    Ściskam Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko! W sumie to Ty mnie zmotywowałaś, bo zawsztydziłam się widząc jakie Ty rzeczy swojej Manii robisz :)

      Usuń
  5. Świetny zestaw!! Chyba będę namawiał chrzestną, aby mi jakąś czapkę udziergała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiaj, namawiaj! Nie ma nic lepszego niż ręcznie wydziergana czapa :)

      Usuń
  6. Piękne, kolor jest świetny, taki delikatny. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W przypadku młodego stanowczo wolę takie jednolite i stonowane kolorki niż pstrokacizny i tysiące aplikacji, a to niestety w odzieży dziecięcej ciągle króluje...

      Usuń
  7. Cudny komplecik, zawstydzona Twoją pracowitością idę kończyć swój szalik :). Wpadnij do mnie - nominacja czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w chwili obecnej, to ja mogę się jedynie lenistwem popisać :)) Za nominację pięknie dziękuję i na pewno odpowiem!

      Usuń
  8. Podziwiam i podziwiam... Ciekawe ile zajmuje zrobienie takich cudów?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaką ilością czasu dysponujesz, bo można się uwinąć w 2-3 dni, a można i tygodniami robić :)) Ściskam i zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  9. Bo, jak mówią, nie tylko szewc w dziurawych butach chodzi, ale i dzieci szewca boso;) No ale skoro pierworodny się doczekał, to znaczy, że u Ciebie nie jest jeszcze tak źle pod tym względem;)
    A zestaw świetny i taki, powiedziałabym, prawdziwie męski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gorzej niż źle, ale to przez moją kiepską organizację :) Ciągnę za dużo srok za ogon, bo tu książki, tam biżutki, a jeszcze gdzie indziej druty i szydełko i efekt jest jaki jest... Najważniejsze jednak, że mój mały mężczyzna nie marźnie :) Ściskam!

      Usuń
  10. Komplecik cudnej urody a jak pierworodny, zadowolony? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, tak. O dziwo nosi chętni :) Ściskam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.