środa, 19 września 2012

Wyróżnienie

Witajcie, cześć i czołem! 

Dziś chwalę się wyróżnieniem, za które z całego serducha dziękuję Jadzikowi . Micha mi się cieszy od rana i nawet deszcz za oknem przestał przeszkadzać :) Dziękuję kochana raz jeszcze. Baaaaardzo to miłe :*




Zgodnie z zasadami teraz ja podaję blogi, które szczególnie cenię i wyróżniam. Wiem, że nie wszystkie blogerki przyjmują tego typu wyróżnienia, więc jeśli znalazłyście się na mojej liście, a nie chcecie kontynuować zabawy, to po traktujcie to, proszę, jedynie jako wyraz sympatii /wielki uśmiech w Waszą stronę :)

Jest wiele blogów, które ogromnie lubię i pilnie śledzę, jednak  jest kilka takich, które wprost uwielbiam i  z niecierpiwością wyczekuję każdego kolejnego wpisu, a są to:


2. Sepia 

Każda z wymienionych kobitek jest wyjątkowa - Maryś i Sepia potrafią wyczarować takie cudeńka, że głowa mała, Syl to klasa sama w sobie, a do tego autorka zdjęć przecudnej urody, Justynka często zaskakuje mnie swoimi pomysłami, natomiast Katalina ma niesamowite poczucie humoru i duuużo pozytywnej energii. Gorąco Was zachęcam do odwiedzenia tych blogów, jeśli jeszcze nie mieliście okazaji się z nimi zapoznać.

Ściskam Was mocno i życzę miłego dzionka!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję ♥
    A kawą pisane nie znałam... no popatrz aspekt pozytywny drugi tych wyróżnień to to, że wciąż możesz spotkać nowy blog...
    A czemu się nie zapiszesz na cukierka... Będzie mi bardzo miło!
    Jest tam i Belgia i Stany Zjednoczone... I cała Polska, to czemu Ciebie brak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, ależ ja bardzo chętnie, bo portret na koszulce wspaniały i marzy mi się coś takiego, jednak liczba chętnych z lekka mnie przeraziła (delikatnie mówiąc), więc się chwilowo wstrzymałam. Jak tylko nieco ochłonę, to dołączę. Obiecuję! :)

      Usuń
  2. Jejku Gosiu jak mi milo!! nie masz pojecia! kazdy taki wyraz sympati robi mi banana na buzi :-))) no bo taka prawda, ze blogowanie ma sens jesli to robimy podoba sie innym:-)) sciskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, bardzo, ale to bardzo się cieszę, że mogłam Ci sparawić odrobinkę radości :) Mocno ściskam!

      Usuń
  3. Kochana gratuluję Ci serdecznie i dziękuję za obdarowanie mnie, i zgadzam się z Syl...to wspaniałe uczucie kiedy to co robimy w tym przypadku blogowanie podoba się innym...mam nadzieję, że jeszcze nie raz Cie zaskoczę;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardziej niż pewna, że jeszcze nie raz mnie mile zaskoczysz swoimi pomysłami! :)) Ściskam!

      Usuń
  4. O matko i córko, czuję się zaszczycona, pochwalona i doceniona :). Jeszcze nikt nie nazwał mojego świrniętego poczucia humoru niesamowitym :). Dziękuję bardzo, nagrodę oczywiście zabieram i idę się chwalić do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie dziękuję za słowa uznania:) Kochana jesteś!:)Czasami gdy oglądam niektóre blogi, mam ochotę sobie powiedzieć "...i z czym ty do ludzi?"
    Takie wyróżnienie przywraca wiarę w to co się robi i daje dużo pozytywnej energii. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.