poniedziałek, 10 września 2012

Jarmark średniowieczny (Fürstenfeldbruck)

Witajcie Kochani!

Jak wam minął weekend? Mam nadzieję, że spokojnie i bezstresowo ;)

My, korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się wczoraj do Fürstenfeldbruck (miasteczko położone kawałek na zachód od Monachium) gdzie odbywał się, zachwalany przez znajomych, jarmark średniowieczny. Dziś przygotowałam dla Was małą fotorelację z tego na prawdę ciekawego wypadu!



 














Rzemieślnicy przy pracy cieszyli się chyba największym zainteresowaniem.

 

































Mali i duzi chłopcy zachwycali się pokazami walk rycerskich, natomiast małe i duże dziewczynki tupały radośnie w takt średniowiecznej muzyki :)



























Można też było poczynić mniej lub bardziej specyficzne zakupy ;)




























Jedyne co troszkę rozczarowało, to jedzenie i picie, ale mimo wszystko wypad zaliczam do bardzo udanych! Mam nadzieję, że tej jesieni nie zabraknie nam zapału do zwiedzania i podziwiania kolejnych ciekawych miejsc...

Ściskam Was bardzo, bardzo mocno i życzę udanego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Średniowieczne miasteczko odwiedziłam w Grunwaldzie przy okazji 600-nej rocznicy bitwy... bardzo mi się podobało:) Średniowiecze ma w sobie jakiś taki urok, fajny klimat... choć w żadnym wypadku nie chciałabym żyć w tamtych czasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się Grunwald! Jak mały trochę podrośnie, to na pewno się tam wybierzemy.

      Usuń
  2. Świetna impreza widać...w moim mieście brakuje takich festynów, jarmarków a by dojechać często nie ma sposobności...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na szczęście takich imprez nie brakuje, ale życia by nie starczyło na obskoczenie wszystkiego :) Po jakimś czasie też się trochę nudzi i człowiek robi się baaardzo wybredny, żeby nie powiedzieć leniwy ;) Ściskam!

      Usuń
  3. świetna sprawa taki jarmark :)
    mam pytanko - co to jest to takie futrzaste, czteronożne, wiszące na straganie ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest lisek, który już nie pochodzi koło drogi :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.