niedziela, 16 września 2012

Bajkowy las

Witam wieczorową porą!

Chyba jeszcze nie miałam okazji wspomnieć na tym blogu, że uwielbiam las. Odkąd pamiętam rodzice zabierali nas ze sobą na grzyby, a i weekendy u dziadków czy wakacje na wsi mocno sprzyjały leśnym wypadom. Cudowne chwile, do których od jakiegoś czasu bardzo tęsknię...

Dziś my postanowiliśmy pokazać naszemu dziecku po raz pierwszy to magiczne miejsce, jakim LAS.
 


 Jak cudownie było obserwać to zdziwiwnie na twarzy malucha, poczuć znowu ten niepowtarzalny zapach, nacieszyć oczy zielenią i...


... tak, tak, grzybkami!!!


Wiele tego nie ma, ale biorąc pod uwagę fakt, że wybraliśmy się jedynie na popołudniowy spacer, a do tego w miejsce nam nieznane, to i tak jestem oszołomiona faktem, że uzbierało się tego  już choćby na sosik :)

 Czy istnieje coś bardziej bajkowego niż leśne zakątki?



A jak jest z Wami? Lubicie takie leśno - grzybowe klimaty czy to raczej nie wasza bajka?

Mocno ściskam i życzę miłego tygodnia!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam las - za zapach, za zagadkowość, za kolory i bliskość z naturą. Rzadko odwiedzam jednak takie miejsca, ponieważ zawsze przypominam sobie moją okrutną przygodę z lat dziecięcych, kiedy zgubiłam się i przez kilka godzin nie mogłam odnaleźć drogi powrotu. Nawet dziś, 15 czy 17 lat później mam przed oczami mijane drzewa, pole, przez które wlokłam się po pomoc, parę dzieciaków, która mi pomogła i właściwie całą tamtą traumatyczną sytuację. Od tamtej pory, niestety, z lękiem spoglądam na las.

    Piękne zdjęcia, cieszę się, że aura sprzyjała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszna historia! Ciary mnie przeszły i wcale się nie dziwię, że omijasz las szerokim łukiem. Wrrrr....

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :-)
    Cudo!
    Ja mieszkam w lesie... i nie udało mi się w weekend pójść do lasu na grzyby... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak ja Ci zazdroszczę tego lasu! My z rodzicami zawsze jeździliśmy w Twoje rejony na grzybki :)

      Usuń
  3. Ależ pieknie,faktycznie bajkowy...do takiego to i ja bym sie wybrała...ja też kocham las, wychowałam się na wsi gdzie mieliśmy swój...bez śmieci, pachnący, prawdziwy, bajkowy;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich lasów już chyba nie ma :( Z żalem stwierdzam, że czy Polska czy Niemcy, to śmieci w lasach pełno...

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam las. Zazdroszczę Wam tego spaceru. Ja choć mam w sumie blisko do lasu to daaaaawno w nim nie byłam. Chyba w weekend się wybiorę:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, często tak jest, że jak coś jest pod nosem, to szybko się nudzi. Wycieczkę jednak polecam - ukojenie nerwów gwarantowane! :)

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia, ponać taki las to jak bajkowa kraina
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, tak, Można się przez chwilę poczuć jak w bajce :)

      Usuń
  7. Moje!! Moje!! Uwielbiam , kocham pasjami...Piękne zdjęcia, aż się serce rwie ! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam! a teraz "z wiekiem";-))) znowu bardziej i bardziej uciekam tak od naszego zwariowanego za szybkiego czasem zycia. Piekne klimatyczne fotki a ta druga wowowow!:-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.