poniedziałek, 23 lipca 2012

Siatka plażowa

Justyna, Maryś, co fakt, to fakt, ale ja właśnie po cichu liczę na to, że ta akcja pomoże mi trochę uporządkować mój fotograficzny chaos. Ja również robię sporo zdjęć, ale bardzo bym chciała nauczyć się dobrego sortu i na koniec każdego tygodnia wybrać dajmy na to 5 najlepszych, a z resztą się pożegnać. A czy to będzie poranna kawa, polny kwiatek czy koncert Deep Purple, to już najmniej istotne. Tylko mały jest poza konkurencją i tworzy osobną kategorię :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O szydełkowej torbie myślałam już od jakiegoś czasu, więc wpis Truscaveczki spadł mi jak z nieba. Początkowo chciałam zrobić torbę na zakupy, ale ostatecznie padło na siatkę plażową, bo chyba kiedyś to lato nadejdzie?! Dobrze, że optymiści żyją dłużej :)



Wzorek, a raczej schemat ten sam co u Truscaveczki, jednak u mnie zgodność z oryginałem kończy się na anaskach. Dalej siatkę poszerzyłam zgodnie ze swoimi potrzebami, a dwie małe rączki zastąpiłam jednym, konkretnym paskiem, wykonanym półsłupkami oraz dodałam sznurek, tworzący prowizoryczne zamknięcie.
















Na siatkę poszły 3 motki pomarańczowej "Sonaty" Aniluxu, przerabiałam szydełkiem nr 5 i podwójną nitką.


 A skoro już Truskaveczka zaproponowała wspólne dzerganie tej torby, to podpinam się pod zabawę i zgłaszam swoje torbiszcze :)


POZDRAWIAM!

7 komentarzy:

  1. Cudowna siatka,oda razu przypomniała mi sie taka do wózka, jak to moja mama miała...szkoda że ja nie wpadłam na to aby podobna wydziergać do Maniowego wózka...ale plazowa jak świetna;))
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna plażowa siatka, mam chrapkę na taką ale chyba zrobię dopiero na przyszły rok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wowowowowowow
    no ja z tym Waszym dzierganiem nie mogę - przejdę szybciej na emeryturę żeby Wam tak nie zazdrościć :))) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-)
    Świetna siatka w kolorze idealnym na plażę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja wersja! I jeśli kiedyś skuszę się na taką torbę, to też tylko z jednym długim paskiem na ramię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza torba, fajny ma kolor!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.