wtorek, 3 lipca 2012

Milion książek

Czołem! Mało mnie tu ostatnio było, ale to wcale nie znaczy, że już Was nie kocham :D Po prostu życie w "realu" obfitowało w masę różnych (na szczęście bardzo pozytywnych) wydarzeń i przesympatycznych spotkań, więc czasu na blogosferę było nieco mniej, ale powoli wszystko wraca do normy i na dniach możecie spodziewać się sporej porcji włóczkowo-książkowych nowości oraz pilnego prześledzenia Waszych blogowych zakątków :)

Tymczasem jednak kolejny link, tym razem dla wszystkich moli książkowych. Być może słyszeliście już o akcji sklepu weltbild.pl "Na lato, milion książek po 9,90zł"? Jeśli nie, to koniecznie tam zajrzyjcie, bo oferta rewelacyjna. KLIK



GORĄCO POLECAM!!! Do mnie już leci trzecia paczuszka :D

6 komentarzy:

  1. Witaj!! Skoro polecasz, ide zobaczyć :) Ściskam i zapraszam oczywiście!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, koniecznie dajcie znać znać czy wybrałyście coś dla siebie! Jestem bardzo ciekawa co Was zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz tempo, nie ma Cię, nie ma - a tu BACH, post po poście :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam bardzo podziękować - bo skorzystałam z linku i strasznie nagrzeszyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.