środa, 20 czerwca 2012

DROPS po polsku!

Kochani, ostatnie dni miałam wycięte z życiorysu, ponieważ na starość mądrzeję i to wielkich bólach (wychodzą mi właśnie dwie ósemki, szumnie zwane "zębami mądrości"), więc nie mam się czym chwalić, bo robótek nawet nie tknęłam, ALE... Mam dobre wieści dla wszystkich dziergających i szydełkujących. Nareszcie doczekaliśmy się polskich tłumaczeń na mojej ukochanej stronie DROPSa! Co prawda nie przetłumaczono wszystkiego, ale i tak koniecznie TUTAJ zajrzyjcie, bo stronka na pewno będzie się rozkręcać! Jest ciekawie, kolorowo, a wszystkie wzory są bezpłatne. No i oczywiście dajcie znać czy znaleźliście coś dla siebie :)

Ściskam mocno!


13 komentarzy:

  1. Zajrzę z pewnością...bólu wyrzynających ósemek nie zazdroszczę, u mnie skończyło się antybiotykiem;( biedne te nasze dzieciaczki...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana! Jutro mam wizytę u dentysty i mam nadzieję, że coś doradzi, bo chyba zwariuję! Mały też na etapie kolejnego ząbkowania, więc chwilowo słaby z nas duet :) A na stronkę zajrzyj koniecznie! Ściskam

      Usuń
  2. Super wieści :)) Bardzo się cieszę i na pewno nie raz skorzystam :)) A ósemki... cóż, takie życie, współczuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę! A z ósemkami już dochodzimy do porozumienia :)

      Usuń
  3. Na stronę już zaglądam:) pled już kończę tzn dopiero łączę kwadraciki ale to już prawie koniec więc nowe wzory teraz przydadzą się:) a co do ósemek to znam ten ból:/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite... Naucz mnie tak dziergać, a niebo zawsze na niebiesko z kumulusami ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Maryś, ale ja nie jestem w stanie uwierzyć, że jest jeszcze z rękodzieła coś, czego nie potrafisz :)))

      Usuń
  5. Ale numer!!!! Rzeczywiście jest po polsku:) To bardzo dobra informacja. A ciekawa jestem bardzo Twojej opinii na temat dropsowych włóczek. Kiedyś przymierzałam się do ich kupna, ale jak na nasze warunki to dosyć drogo wychodzą. Ale teraz, gdy jest tłumaczenie ich strony, to może skuszę się na jakiś mały zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ren-ya, ja mam tylko nadzieję, że będą pilnie tłumaczyli kolejne wzory i zamysł nie padnie śmiercią naturalną :) A co do włóczek, to już za momencik pierwsze recenzje. Ściskam!

      Usuń
  6. Ósemek współczuję, do dzisiaj pamiętam jak bolało. Strona ze wzorami świetna, dziękuję za namiary - piękny komin już tam znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, ten ból jest na prawdę niezapomniany! Na szczęście moje ósemki zostaną niebawem usunięte, więc bedzie spokój na lata :)

      Bardzo się cieszę, że znalazłaś na stronce coś dla siebie i czekam na efekty :)

      Ściskam!

      Usuń
  7. Kolejne wzory DROPS juz po polsku. W sumie ok. 450 - polecam jesienna-zimowa kolekcje 2012/13 :-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.