czwartek, 17 maja 2012

Słoneczny top

Kochani, serdecznie Wam dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze! Szalenie mi miło, że tu zaglądacie oraz, że tak wielu z Was postanowiło zagrzać u mnie miejsce na dłużej  :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną szydełkową pracę , którą dla miłej omiany wykonałam dla siebie :) Jest to letni topik, taki typowo plażowy, bo do zarzucenia z szortami na bikini. 


Dorobiłam jeszcze korale, wygrzebałam mój ukochany plażowy kapelusz i tak uzbrojona wyruszam jutro na urlop :D 





Może pokażę jeszcze zbliżenie wzorku




Top robiłam z "Sonaty" Aniluxu (2 motki), szydełkiem numer 3,5, a inspiracją była bluzeczka znaleziona w "Häkelmode. Sabrina Special". Bez modyfikacji oczywiście się nie obyło :)

Postaram się jeszcze dzisiaj przygotować post na jutro, ale tym razem o biżuteryjnych drobiazgach, które wydłubałam sobie na urlop, tak więc zapraszam! Aaaa, dorzucę odrazu wzór na kocyk, bo ostatnio zapomniałam :)

7 komentarzy:

  1. fajny, prawdziwie słoneczny i wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny top w ślicznym kolorze :-)
    Szerokiej drogi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny, może to nie mój kolor ale w końcu to nie o mnie tu chodzi;)) pomysł rewelacja!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej... ile to pracy...
    Udanego urlopu, a ja poproszę o zdjęcie w KAPELUSZU, ja kocham kapelusze! :)))
    Serdeczności♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnuśny... mam nadzieję, że pogoda dopisze bo jak na razie to ja bym u siebie nie nałożyła takiego topiku... zimno i mokro !!!
    A tak na poważnie to miłego wypoczynku !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ,rewelacyjna robota;-) "płatki na wietrze"-już przeczytałam-genialne....a wiesz ze bodajże w 87 był nakręcony film na podst."kwiatów na poddaszu".zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Istne cudo! A mam właśnie kilka motków Sonaty (co prawda nie w tak słonecznym kolorze) i nie mogłam wymyślić na co je przerobić:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.