czwartek, 10 maja 2012

Niebieskości na Dzień Mamy

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki przygotowałam dla mojego kochanego Muminka dwa prezenty. Właśnie jestem na etapie pakowania oraz wysyłki, więc ostatnia chwila na prezentację.

Pierwszy z prezentów, to letni naszyjnik w turkusach, taki z cyklu "na bogato" :)))


Od jakiegoś czasu robiłam dyskretny wywiad, więc wiem, że poszukuje właśnie czegoś w tych kolorach i takim stylu, więc powinno się spodobać.

W naszyjniku wykorzystałam lniany sznurek (zakupiony w sklepie budowlanym) oraz wszelkie dostępne koraliki w kolorze przezroczystym, turkusowym oraz zielonym. Mieszanka bardzo ciekawa, bo znalazły się tu zarówno minerały i drewno jak i szkło czy plastik :)

Prezent numer dwa, to letnie, przewiewne wdzianko z elementów. Inspiracją było wypatrzone w którejś z gazetek bolerko, jednak ja je nieco przedłużyłam i lekko zmodyfikowałam wzór elementu.

PRZÓD


TYŁ


ZBLIŻENIE


Szydełko numer 3,5, włóczka Sonata Aniluxu (nieco więcej niż dwa motki)

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie i życzę miłego dzionka!

9 komentarzy:

  1. Piekne! Mama napewno się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze niebieskości, a bolerko jest cudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna bransoletka, wdzianko śliczne...idealny komplecik;) jestem pewna, że będzie zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny prezent, mamusia sie niewatpliwie ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie wiem czym bardziej się zachwycić, czy naszyjnikiem, czy szydełkowym dziełem... I w kropce jestem, bo i jedno i drugie "moje" bliskie spod serca jakoś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty! I jak perfekcyjnie wykonane, na pewno sprawią wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!!! Korale po prostu bajkowe, a bolerko? Prześliczne! brak słów!!!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.