środa, 9 maja 2012

Bella Toskana!

Kasia, Justyna, Silver Aguti, Kami, BigMama, Marta, Violi, MoniRej, dziękuję Wam pięknie za pochwałki i niezmiernie się cieszę, że kocyk tak Wam się spodobał! Na dniach pokażę kolejne szydełkowe twory, z tym, że już garderobiane :)

JoKo, w wolnej chwili cyknę zdjęcie wzoru i wrzucę go tu dla Ciebie

Gwinoic, daj koniecznie znać jak przesyłka dojdzie. Mam małą traumę jeśli chodzi pocztę polską i zaczynam się martwić, tym bardziej, że Renia i Ola pisały już 2 dni temu, że paczuchy dorały.

~~~~~~~~~~~~~~
 
Kochani, wspominałam niedawno, że szykuję się na urlop. Już za kilka dni spełni się jedno z największych marzeń mojego życia i wyruszę z moimi chłopakami na podbój TOSKANII!!!




Pomysł szalenie spontaniczny i ciągle wierzyć mi się nie chce, że już za chwilę będziemy się byczyć na plaży, próbować mojej najukochańszej szynki pod rozgrzanym słońcem Parmy, podziwiać na żywo gaje oliwne, popijać winko w najprawdziwszych winnicach czy też robić jakże oryginalne fotki z podtrzymywaniem wieży w Pizie :)))


Moje szczęście nie zna granic, tym bardziej, że zarówno Małżon jak i ja pałamy do Włoch miłością wielką i niezmienną od lat, o czym najlepiej świadczy fakt, że w podróż poślubną wybraliśmy się nie gdzie indziej, jak do miasta Romea i Julii, a więc Verony :) Na fotce, mój ślubny bukiet, złożony na grobie Julii, dzięki czemu według legendy zagwarantowałam nam miłość aż po grób i dozgonne szczęście :D




Wracając jednak do Toskanii... Nie jesteśmy typami, którzy spędzają urlop "na leniwca", więc planów jest dużo. Będą wypady autem, pociągiem, ale przede wszystkim penetrowanie okolicy rowerami (w tym celu Junior został nawet obdarowany specjalną przyczepką, którą już mieliśmy okazję przetestować - sprawdza się doskonale!). Nie chcieliśmy też kurortów, tłumu, a już najbardziej hotelu z basenem i all inclusiv, więc na bazę wybraliśmy przesympatyczny domek w stylu typowo toskańskim (bielone bele, stare komody, kominek...) na urokliwej wiosce, gdzie widoki zapierają dech w piersiach, a turystów nie uświadczysz. Koloryt lokalny pełną gębą :D 

Tak więc informuję, że po koniec przyszłego tygodnia na blogu zalegnie cisza, a i do Was nie będę przez jakiś czas zaglądać, ale obiecuję za to masę zdjęć i szczegółową relację po powrocie!

12 komentarzy:

  1. Nie śmiałam prosić o wzór jakim posłużyłaś się robiąc kocyk, ale czytam że udostępnisz go, więc z ogromną chęcią skorzystam;))) Udanej wycieczki!!! wypocznijcie również ma się rozumieć...zdjęcie z wiązanką na grobie Juli mnie ogromnie wzruszyło!!! Uściski wielkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wal jak w dym na przyszłość i absolutnie nie miej skrupułów! Ja nie z tych co kręcą nosem na takie prośby i jak tylko wzór posiadam i nie naruszam praw autorskich, to chętnie się nim podzielę :)

      Usuń
  2. zabierz mnie z Wami do Toskanii :D marzy mi się, oj marzy... może kiedyś. a tymczasem cierpliwie poczekam sobie na Twoją fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, mi też się ta Toskania marzyła od dawna :) Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie w tropiki czy do Stanów, za to Włochy, Hiszpania, Portugalia, to stanowczo moje klimaty! Mocno ściskam!

      Usuń
  3. Oj dziękuje :) będę wypatrywać wzorku :)
    Zazdroszcze Toskani! Ja najchętniej zwiedziłabym Włochy w dzień zwiedzając zabytki a wieczorami kulinarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczuszki jeszcze nie ma (moja mama dzielnie wypatruje listonosza hehe) mam nadzieje ze nie zostanie zgubiona, bo róznie to bywa z ta poczta...
    Zyczę miłego wypadu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm,wszystko wyszło jednego dnia i pozostałe trzy dziewczyny zameldowały już odbiór, więc mam nadzieję, że dziś, najpóźniej jutro i do Ciebie przesyłka dotrze!

      Usuń
  5. Oj jak ja zazdroszczę takiego wypoczynku!! Życzę porządnego naładowania akumulatorów :).
    Kocyk z poprzedniego posta jest rewelacyjny i tak starannie zrobiony, że nie mogę się napatrzeć. Tylko pozazdrościć talentu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Kochana! A wypoczynku potrzebuję jak mało kiedy :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)))

      Usuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.