wtorek, 8 maja 2012

Emilkowy kocyk

W ostatnich dniach powstał kocyk dla pewnej małej i długo wyczekiwanej damy, która lada dzień zawita na tym świecie. Mam nadzieję, że będzie dobrze służył Emilce :)




Kolorem dominującym jest ekri, który jakoś o wiele bardziej lubię niż zimną biel :)




 Ale żeby nie było zbyt nudno, to dodałam jeszcze blady i ciemny róż na rameczkę oraz delikatną satynową wstążkę, którą przewlekłam dookoła kocyka.




 Kocyk w całoście prezentuje się tak:



 Dane techniczne:

szydełko: 3
włóczka: Red Heart Baby (3 motki ekri, 1/4 bladego różu, oraz trochę więcej niż pół motka różu ciemniejszego)
wymiary: 63x83cm


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Jaki słodki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :-)
    Idealny dla dziewczynki :-)
    Śliczności stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny!!! jestem pewna że będzie służył...cudowny wzór...delikatny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i na pewno cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny, pieknie pomayslany i wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocyk OBŁEDNY idelanie wyważyłas kolory i wzór bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny kocyk! Cudny wzór!Skąd go miałaś? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kocyk, będzie wspaniałą pamiątką dla Emilki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kocyk ...I na pewno będzie długo służył ..

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczniutki....czy masz gdzies wzor pod reka na to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest. Wzorek bardzo ciekawy, niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.