poniedziałek, 12 marca 2012

Tadammmm!

Odnośnie poprzedniego posta i tego wpisu u Czarownicy...

Wspominałam, że plan na balkon w tym roku jest sielsko-wiejski, a więc gliniane doniczki, drewniane skrzyneczki oraz stare, emaliowane naczynia. Patrząc jakie skarby wygrzebała u siebie Czarownica zaczęłam dumać skąd ja bym mogła takie wykombinować i w głowie zakołatała myśl, że przecież babcia miała kiedyś sporo takich rzeczy, a nie jest to osoba która chętnie się dobytku wyzbywa ;) Poprosiłam więc brata aby rozejrzał się w jej piwnicy i oto co ujrzałam w dzisiejszym mailu od niego:



Brat, jesteś wielki!!!

Cieszę się jak dziecko :D

4 komentarze:

  1. Ale udało Ci się:) piekne skarby:) zazdroszcze bo na takie sie czaje i czaje i ich ciagle nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, przydałyby mi się takie.. w tym roku w ogrodzie planuję zrobić zakątek wiejski..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skarby.Pierwszy raz jestem u Ciebie ale napewno nie ostatni.
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. rannnyyyy a ja takie wyrzuciłam w szale porządków u teściowej:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.