wtorek, 20 marca 2012

Rocznicowo

isia511, my tutaj oprócz zoo mamy jeszcze kilka parków dzikich zwierząt, gdzie zwierzątka może nie są tak egzotyczne, ale za to mają dużo wolności i można je karmić, głaskać do oporu, więc jak już to chodzimy tam i od zoo się chyba troszkę odzwyczailiśmy :)

Justyna, tutaj w sumie też było bez szału, bo sezon jeszcze się nie rozpoczął i dużo zwierzaków jeszcze nie było wypuszczonych, ale coś tam zawsze zobaczyłam, no i będzie pretekst do kolejnego wypadu :)

Reni, dziękuję i również pozdrawiam!

Aniu, pięknie dziękuję za tak miłe słowa i niesamowicie mi miło, że do mnie zaglądasz. Ja również niedawno odkryłam Twojego bloga i jestem wprost zachwycona tym co robisz!

 Blog Ani: mój dom - moja przystań. Zachęcam do obejrzenia!

~~~~~~~

Kochani, to niesamowite, ale dziś mija równo roczek od pierwszego wpisu na tym blogu! Jak dziś pamiętam te wszystkie wątpliwości czy jest sens zakładać bloga, skoro lada chwila miało się pojawić nasze Małe Szczęście, a tu nie dość, że wytrwałam, to jeszcze śmiało mogę powiedzieć, że blog ten stał się moim drugim dzieckiem :) 

Dziękuję Wam z całego serca, że ze mną jesteście! Nawet nie wiecie jak bardzo cieszą mnie Wasze odwiedziny oraz ile uśmiechu wywołuje na mojej twarzy każde, nawet najmniejsze pozostawione przez Was słówko. Baaaardzo dużo uśmiechu!

W związku z tym postanowiłam zorganizować dla Was małą rozdawajkę/candy, ale niestety pewna mała paczuszka z tym związana nie dotarła na czas, tak więc o rocznicowych słodkościach będzie dopiero jutro, najpóźniej pojutrze. Mam nadzieję, że zaczekacie oraz, że moja niespodzianka przypadnie Wam do gustu :)

Mocno Was ściskam i jescze raz dziękuję za przemiły, wspólnie spędzony czas!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości i życzę wiele miłych chwil w blogowaniu... u mnie w sierpniu minie 3 lata...matko jak ten czas leci, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje rocznicy! Ja mam nadzieje że za rok również i ja będę się chwalić rocznicą :D życzę kolejnych lat z nami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje rocznicy;) sobie tez nieskromnie życzę do takowej dotrwania;) U Ani jestem stałą bywalczynią i też jestem zachwycona;) Pozdrawiam cię serdecznie i ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądam tu od niedawna i bardzo mi u Ciebie dobrze. liczę na kolejne latka razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę się u Ciebie rozgościłam:-) Zostaję na zawsze:-) I pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jeszcze wiele takich udanych rocznic życzę z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam sie w kolejce po piekny zestaw nr 1 ,ładnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.