czwartek, 22 marca 2012

Rocznicowa rozdawajka

Kochani, pięknie Wam dziękuję za ciepłe słowa i życzenia oraz zgodnie z obietnicą zapraszam na małe słodkości :)

Przygotowałam dla Was dwa zestawy. Jedeń dla Pań robótkujących jako, że jest ich tutaj większość, a drugi jako alternatywa dla gości czytających. Wpisy zbieram do 5.04.2012, a losowanie odbędzie się dzień później.

Zasady zabawy jak zawsze:

- wpis w komentarzu z dopiskiem, który zestaw preferujecie
- umieszczenie informacji na swoim blogu
- trzymanie kciuków, a w razie wygranej przesłanie swojego adresu na mojego maila i czekanie na przesyłkę :)

A teraz do rzeczy!

ZESTAW 1


- dwanaście nowiuteńkich, kolorowych szydełek w rozmiarach od 2 do 8mm
- wiosenne koraliki, które można wykorzystać na dziesiątki sposobów - do wyrobu biżuterii, przyozdobienia szydełkowych drobiazgów czy też naklejenia na kartkę/doniczkę
- mała, ręcznie wykonana niespodzianka, której tu nie pokazuję, aby był choć mały element zaskoczenia :)

ZESTAW 2


Rewelacyjna książka, która wywarła na mnie wielkie wrażenie plus mała, ręcznie wykonana niespodzianka.

Opis zaczerpnięty stąd:


"Istota bycia człowiekiem to antologia kilkudziesięciu znakomitych, poruszających opowiadań znanych i cenionych autorów ze wszystkich zakątków świata dla uczczenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Deklaracja jest podstawą działań organizacji Amnesty International. Do akcji w obronie wolności i godności człowieka przyłączyło się kilkudziesięciu uznanych pisarzy z całego świata. Napisali oni opowiadania, które połączono z poszczególnymi artykułami Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka i stworzono znakomity zbiór przejmujących opowieści."

Autorzy: Patricia Grace, A.L. Kennedy, James Meek, Marina Lewycka, Mohammed Naseehu Ali, Gabriella Ambrosio, Joyce Carol Oates, Walter Mosley, David Mitchell, Ariel Dorfman, Amit Chaudhuri – Aniruddha, Petina Gappah, Milton Hatoum, Ali Smith, David Constantine, Jon Fosse, Kate Atkinson, Banana Yoshimoto, Alexis Wright, Helen Dunmore, Héctor Aguilar Camín, Paulo Coelho, Mahmoud Saeed, Richard Griffiths, Juan Goytisolo, Yann Martel, Chimamanda Ngozi Adichie, Nadine Gordimer, Xiaolu Guo, Alice Pung, Ishmael Beah, Alan Garner, Liana Badr, Rohinton Mistry, Olja Knezevic, Henning Mankell

Liczba stron: 510


POWODZENIA!!!

139 komentarzy:

  1. No pewnie że chcę;) ustawiam się grzecznie w kolejce;) Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaaaaa jakie te szydła cudne. ja to mam takie zwykłe szaro bure, a te no aż mi się gęba cieszy. zapisuję się i chucham dmucham na kciukasy, żeby mi się udało zdobyć te piękności

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ja się ustawiam grzecznie w kolejce! Ja czytam i szydełkuje ale jak widzę ten pęczek cudownych kolorowych szydełek to mi sie ciepło na sercu robi! a ja ostatnio moje jedno szydełko złamałam i zostały mi tylko 3 sztuki :( więc ja chętnie pisze sie na zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaał, ale dużo szydełek! A ja męczę moje tworki na jakichś starych, zardzewiałych zabytkach... Z przyjemnością zapiszę się na Twoje kolorowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh ho...z szydelkiem jestem na bakier, lepiej wychodzi mi czytanie książek :)zatem ja zapisuje sie na ksiązkę i niepodziankę
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No a ja jak zwykle zamotałam...oczywiście pierwszy, szydełkowy zestawik preferuję;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mając taki komplet szydełek polubiłabym wreszcie szydełkowanie?
    Póki co bezskutecznie próbuję się z nim zaprzyjaźnić.
    Ale co jakiś czas próbuję...
    Udanej zabawy Tobie i innym życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do zestawu nr 2:) Info na blogu w zakladce Konkursy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, ja też chciałabym wygrać zestaw nr 1. Bardzo lubię szydełkować, więc byłoby super. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. oooooj i ja też chcę:)oba zestawy są super! zapraszam też na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe candy! Reflektuję na zestaw robótkowy. Szydełka są obłędne!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły jest twój blog, zapisuję się do 1 zestawu :))jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale piekne szydełka. Zapisuje sie i ja po zestaw 1 ale i tym drugim nie pogardze.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chętnie zapisuję się na zestaw nr 1 z szydełkami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja z miłą chęcią dołączam do zabawy, wybieram zestaw nr 1.
    Informacja na blogu robietocolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce do zestawu nr 1:)

    Pozdrawiam

    Quality Studio

    http://qualitystudio2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się po zestaw nr 1 i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  20. to i ja się zgłaszam po zestaw nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To może ja też spróbuję szczęścia :) Te szydełka aż się śmieją do mnie( mam nadzieję) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z nadzieją zapisuję się na zestaw nr.1 i zapraszam na rozdawajkę do siebie !
    nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnościa przygarnęłabym książkę. Z drutami nigdy się nie dogadam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyłączam się do zabawy. Zapisuję się na zestaw nr 1 z szydełkami. Posdrawiam :) julaf@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozgoszczę się w kolejce ze wskazaniem na zestaw nr 1: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaaa!!! szydełka! kolorowe.. kocham. Oczywiście zestaw 1. pozdrawiam i modlę się o wylosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu przypadkiem i od razu ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1, bo chociaż czytać też lubię, to szydełka sercu bliższe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również zapisuję się po rewelacyjny zestaw nr 1 :D
    Pozdrawiam!
    zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory szydełek piękne, dlatego zapisuję się na zestaw pierwszy:podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. szydełkować nie potrafię ,chociaż gdybym miała taki zestawik to może wzięłabym się za naukę....
    ustawiam się po zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  31. Obydwa zestawy swietne!!! Z gromna przyjemnoscia grzecznie stane w kolejeczce i na szczescie poczekam "0)
    betinka76@interia.pl
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie dołączę do zabawy- wybieram zestaw 1 :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja dolączam i również zapisuję się po zestaw nr 1 ;)

    www.madzialen-art.blogspot.com
    i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem!! Jestem i staję grzecznie w kolejce :) Po zestaw 1-szy :) ależ bym przygarnęła te szydełka :) I resztę oczywiście :) Ściskam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie :)
    Zgłaszam się po książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Szydełka zawsze potrzebne, a zwłaszcza takie śliczniaste i koloraśne. Ustawiam się w kolejeczce po ten cudny 1 zestawik.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuje się koniecznie - szydełka piękne więc nr. 1
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I znowu przez to ze nie moge dodac bloga do obserwowanych jestem do tyłu:( o mały włos mogłabym przegapić takie cukieraski.. jako że jestem amatorką szydełkowania wybieram zestaw numer 1, przydałby mi się bo mam tylko kilka sztuk a do tego tylko w dwóch rozm:/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się chętnie na zestaw pierwszy, i trzymam kciuki za wygraną. Pozdrawiam.
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce po zestaw 1.
    Zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  41. Szydelka cudne, ale mam ich w domu pelno, a wiec z wilka przyjemnoscia ustawie sie po zestaw z ksiazka, dziekuje ze do mnie zajrzalas i za zaproszenie na Twoje candy, mam nadzieje , ze szczescie sie do mnie usmiechnie, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam szydełkować, zwłaszcza w podróży(i dlatego czasem mi giną), dlatego zgłaszam się po te kolorowe, kuszące cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Och cudowności :) Zapisuję się na zestaw 1, może i do mnie wreszcie się szczęście uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciszę się, że wzięłaś udział w moim candy. Zaglądając do Ciebie widzę, że Ty również kusisz słodkościami. Z racji tego, że szydełkować nie umiem za bardzo, ustawiam się po zestaw nr 2. Ostatnio mało czytam - powód - brak czasu. Jak już będę miała interesującą książkę, to i czas będzie musiał się znaleźć. Oby tylko szczęście dopisało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Choć koraliki są baaardzo kuszące to niestety szydełko to dla mnie czarna magia :) Ustawiam sie wiec po książkę bo zapowiada nie niesamowicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja mam się zdecydować na jeden? Nie ma szans.
    Szydełka by się przydały bardzo, a książki uwielbiam - i jak to pogodzić?
    Ale zgłaszam się, do obydwu, jeśli można ;)
    Jeśli nie, to proszę przyporządkować mnie do któregokolwiek ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja poproszę ustawić mnie w kolejce do zestawu szydełkowego :) Przydałby się baaardzo :) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Candy jak marzenie te szydełka są takie cudnie kolorowe. Trzymam mocno kciuki za siebie :o)))
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja z przyjemnością się zgłoszę po zestaw 1 :)
    Przy okazji gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się na zestaw z szydełkami :) Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne candy, zapisuję się na 1 zestaw :) zapraszam również do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuje sie na zwstaw pierwszy:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  53. Tyle osób zapisało się po szydełka, ale również spróbuję!
    Pozdrawiam - Basia
    PS zapraszam do siebie:http://krainarekodzielbasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam Ja zglaszam sie po szydelka.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. kolejka długa, ale i ja sobie postoję do zestawu pierwszego a w międzyczasie poczytam co nieco.

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I love crochet, I would like set 1# :)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zestawy, książki uwielbiam a szydełka - zaczynam naukę szydełkowania, więc też się przydadzą, zapisuję się na 2 zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale cukiereczki - dołączam do zabawy i zapraszam do siebie! wybieram zestaw 1 - szydelka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja zestaw 1 poproszę, banerek już na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. ojoj zestaw nr 1 by się marzył :)) Czekam zatem na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. To ja sie chętnie ustawię po zestaw robótkowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się mając ogromną chęć na SZYDŁA!!!
    i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się w kolejce po szydełka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Na pierwszy zestaw się zgłaszam. Już czego-czego, a szydełek nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  65. sympatycznie tu, więc zostanę na dłużej i zapisuję się w kolejkę po szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Szydełka! I do tego kolorowe! Może uda mi się zagonić moją Młodą do dziergania?:))) Zapisuję się oczywiscie, zaglądać będę do Ciebie często, wiec się spodziewaj:))

    OdpowiedzUsuń
  67. Taka ilość szydełkowców w moich rękach może przynieść nieobliczalny efekt. Uzależnienie tylko się pogłębi:)
    Ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam również na mojego bloga oraz CANDY:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/
    Na blogu można obejrzeć mojego uzależnienia od szydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja chętnie na pierwszy zestaw się piszę i jestem ciekawa co to za mała niespodzianka będzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam sie, po zestaw nr 1 :)
    banerek dodany, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. a ja grzecznie sie ustawiam po zestaw 2, pierwszy zostawiam bardziej uzdolnionym ;-)
    bannerek juz pojawil sie na moim blogu. serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi przydałyby się szydełka, nie dość, że kolorowe, to moje już mi się okropnie znudziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce po pierwszy zestaw. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Zestaw pierwszy bardzo mi się przyda, więc również ustawiam się do szeregu i trzymam mocno kciuki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Z wielką radością przygarnęłabym zestaw numer 1, od dawna podziwiam cuda, jakie można zrobić szydełkiem z koralików i chyba właśnie dojrzałam do tego, żeby samej spróbować (a szydełka ani jednego nie posiadam :( )

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja bym bardzo chciała książkę! Tak że zgłaszam się po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się po cudowne w wiosennych kolorach szydełka, już marzę jak nimi będę szydełkować równie kolorowe kwiatki. Pozdrawiam i zapraszam w skromne progi http://pikotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale piękności :) Ja miałam takie zwykłe szydełka dejno metalowe a drugie króciutkie z plastikową żółtą końcówką, ale ostatnio córka mi gdzieś wsadziła i za chiny nie mogę ich znaleźć :(
    Bardzo bardzo bardzo by mi się przydało kilka i jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie to połowę oddaję komuś innemu :) I niech organizatorka zrobi drugie losowanie :) Ja z przyjemnością się podzielę :)
    Pozdrawiam http://cohenn.com

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się zgłaszam po zestaw pierwszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam dylemat - jak żaba z tego kawału ;) jestem podczytywaczem bloga a równocześnie szydełkuję no i czytam książki... chyba jednak zdecyduję się na książkę :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  80. Przecież ja szydełkująca - a zatem nie może mnie tu zabraknąć, czyli zestaw 1.
    Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam .
    ja tu pierwszy raz jestem i od roku ćwiczę siły na szydełku i posiadam aż trzy szydełka . I taka ilość by mi się przydała .Zapisuje się z miłą chęcią ..
    Pozdrawiam Viola
    Lece oglądać bloga..

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce po zestaw 1.
    Pozdrawiam
    http://sei-taing-kya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się
    Zestaw 1

    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Właśnie dostałam ogromne etui na szydełka, mam w mim dużo wolnego miejsca na te kolorowe szydełka więc się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Zestaw 1
    http://moodobloginietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się po zastaw 2, jako osoba, która w swoim życiu zawsze ceniła filozofię na tyle by poświęcić jej lata studiowania, temat wolności jest zawsze interesujący w każdej interpretacji.

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj! Jestem po raz pierwszy, myslę, ze nie ostatni. Raczkuje w blogowaniu. Szydełkuję, haftuje, macham drutami. Staję w kolejce po zestaw 1. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Jaki piękne szydełka. Ja porposzę:) Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  89. Najbardziej spodobał mi się opis książeczki:). Ustawiam się w kolejeczce. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo, bardzo podoba mi się zestaw 1 :) Informacja u nas już jest, a ja zabieram się za zwiedzanie Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością zapiszę się po zestaw nr 1 i serdecznie zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  92. O rany prawie bym przegapiła!!!!!! Pozdrawiam serdecznie i ustawiam w kolejce!!!

    Małgosiu zaglądam do Ciebie systematycznie ale jakoś nigdy nie udaje mi się zostawić komentarza ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  93. kurka flaczek :D nie mogę się zdecydować co bym wolała - nie mam ani szydełek ani książki - szydełkami podzieliłabym się z przyjaciółką - może mnie nauczy - a książkę chętnie przeczytała - zapisuję się na oba zestawy :D a jeśli nie można na oba - to wybierz sama do którego worka mnie wrzucić :D hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  94. SZYDEŁKA urody pięknej - ojej gdyby tak 13 w piątek szczęście się uśmiechało do mnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  95. Koralików nigdy dość- zestaw I, Poproszę ;p

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się z nadzieją na zestaw pierwszy, przyda mi się kilka nowych szydełek. :)
    info oczywiście zamieszczam na blogu po lewo. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. trafilam tu calkiem przez przydaek :)
    na candy sie zapisuje :) z wielka przyjemnoscia
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  98. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :) Jako miłośniczka książek wybieram zestaw nr 2 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Jeśli można dopisuję się do kolejki. Na zestawik 1. Przyda się do dalszych robótek. http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. ojej jak dlugasna kolejeczka, ja tez sprobuje szczescia i ustawiam sie po zestaw nr 1,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  101. jakie piękne szydełka! dlaczego nigdy takich nie widziałam? Staję w kolejce! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wspaniały zestaw nr 1 zgłaszam się i ja oraz zapraszam na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  103. a czy osoby nieposiadające bloga też mogą wziąć udział? bo ja bardzo bym chciała :) mój mail: mt.dubiel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudo !!! Z przyjemnością się zgłaszam :)
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudownie! I ja się zgłaszam do zestawu numer 2!

    Banerek na blogU: (boczny pasek)
    http://twoja-poczytajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Super candy.
    Zgłaszam się po zestaw 2 :).

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja bardzo chętnie zestawik nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  109. O jejku jejku jaka tu kolejka :) nie pozostaję mi nic innego jak tylko grzecznie się ustawi i trzyma kciuki. Oczywiścię preferuję zestaw nr 1 szczerze mówiąc to poraz pierwszy widzę takie cudnie kolorowe szydełeczka aż normalnie od samego patrzenia bym coś chętnie podziergała:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na bloga http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Trafiłam tu, bo zobaczyłam te śliczne szydełka, więc oczywiście zestaw pierwszy, a teraz idę zwiedzać blog:)

    OdpowiedzUsuń
  111. To ja też się zgłoszę, po zestaw drugi :)
    Zapraszam-http://sowazpapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Witam i pozdrawiam pisze sie na 1 zestaw /oxana/

    OdpowiedzUsuń
  113. ŁAŁ !! ja na zestaw nr 1 !!
    info już u siebie zrobiłam ;-)
    no to teraz zasiadam i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  114. za 3 tyg. mam urodziny :) bardzo wyjątkowe w tym roku :)
    a nóż widelec się uda, zestaw nr 1 mega apetyczny :)

    pozdrawiam słonecznie!
    - Enid

    nocnedlubaniny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Ustawiam się grzecznie w kolejce po zestaw nr 1. Kocham szydełkowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Obydwa zestawy są imponujące dla fanki czytania i szydełkowania:) Z wielką ochotą się zapisuję i wybieram zestaw nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  117. zestaw robótkowy ...... choć książeczka tez kusi :-)

    pozdrawiam
    Blanka

    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  118. Staję w kolejce po zestaw 1.
    Śliczne szydełka - ja chcę takie :D

    Zapraszam też do mnie
    http://kosmowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się choć szczęscia to ja nie mam, ale po takie cudeńka to az grzech nie, Zestaw 1
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Po szydełka się w kolejce ustawiam:) Fajno było do Ciebie trafić:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Te szydełka faktycznie wyglądają jak cukierki, ustawiam się w kolejce po cudne koraliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ustawiam się w kolejce po zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo bardzo bardzo bym chciała 1 :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Sama nie szydełkuje ale moja mama ma na tym punkcie istnego bzika. Więc z miłą chęcią zapisuje się na twoje candy. Zajrzyj do mnie na papierową wiklinę.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Nie mam szczęścia do tego typu candy. Raz wygrałam, i to nie tutaj, ale co tam. Warto próbować! A takie wspaniałości..., aż grzech sobie odmówić! Zgłaszam się do zestawu nr 1
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  126. ja się zgłaszam ; ) agata-007@o2.pl
    zdecyduję się na szydełka ; )
    a tu dodam baner ; )
    http://www.photoblog.pl/greengloss/119598420/107-5-04-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  127. Wybieram zestaw nr 2 i dodaję baner do swojego bloga. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. zapomniałam dospisać że wybieram zestaw nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  129. Zapisuję się na zestaw 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Jak widzę szydełka to mi, aż ręce same chodzą:) Zapisuję się na zestaw szydełkowicza i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Fantastyczne candy!
    Pozdrawiam!
    http://poleszanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. marzę o takich kolorowych szydełkach, więc zapisuję się na zestaw numer 1. :-)
    pozdrawiam, Wesołych Świąt :-)
    graza82@onet.pl
    http://malowane-igla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Aaaa, nie napisałam, że szydełka mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  134. ojej szkoda, że nie zdążyłam :(.. Książka, której jednym z autorów jest Paulo Coelho musi być super:)

    OdpowiedzUsuń
  135. zestaw 1 :)
    roksanka.n@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.