czwartek, 15 marca 2012

Kocyk fala

Isia511, no to wszystko jasne! Nawet o tym nie wiedziałam, ale raz wpisywałam się na jednym, raz na drugim blogu i stąd czasem komentarze się pojawiały, a czasem nie :)
Justyna, to jakieś utrapienie naszych czasów :( Żeby żyć w miarę normalnie pracuje człowiek ile wlezie, a jak przychodzi co do czego, to nie ma już siły ani czasu na to życie...

~~~~~~
 
Kocyk ukończony, nitki pochowane, można pokazywać :)


Wymiary: 80x100cm
Włóczka: Bravo (po 100g każdego koloru, a więc łącznie 500 gram) firmy Schachenmayr
Szydełko: 4


Wzór na falę znalazłam tutaj


Teraz biorę się za mniejsze projekty, ale do wykonania mam jeszcze jeden kocyk, tym razem dla dziewczynki. Włóczka czeka już na mnie w Polsce (ekri i róże firmy Read Heart), a ja dumam nad wzorem, bo na kolejną falę raczej się nie zdecyduję. Co prawda robiło się świetnie, ale to chowanie nitek... Chyba mam chwilowo przesyt :)

7 komentarzy:

  1. Cudowny...piękne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękny kocyk! Ja za fale biore się już od kilka tygodni i zabrać się nie mogę :( co raz zaczynam coś innego...a teraz jeszcze praca. Nie wiem kiedy wkońcu wezmę się za fale :)
    Ale twoje są cudowne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!!! Jestem pełna podziwu i wiem,że minie tysiące lat kiedy będę w stanie coś tak przepięknego stworzyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne kolorki-a wzor musze zapamietać,bardzo fajnie wygląda i resztki tez można by było tak wyrobic

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wesołe i bardzo energetyczne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny i sliczne kolory, obserwuje i licze na odwiedziny u mnie. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.