czwartek, 1 marca 2012

Drobiazgi

Czasem w ramach odskoczni lub z powodu braku większej ilości czasu, powstają u mnie szydełkowe drobiazgi. Tu motylek, tam kwiatuszek, a jeszcze gdzie indziej serduszko... mała rzecz a cieszy :)

Takie drobiazgi są bardzo praktyczne. Ich wykonanie zajmuje na prawdę niewiele czasu, a wykorzystać je można na dziesiątki sposobów: jako aplikację, zawieszkę, ozdobę czapki, dodatek do opakowania prezentu...


serduszka małe...


... i duże


listki i kwiatuszki


buttons


Wszystkie ozdoby wykonane są szydełkiem nr 2,5 z bawełny o której pisałam tutaj i tam też można zobaczyć faktyczne kolory włóczki. Tutaj w ramach poznawania aparatu bawiłam się nieco z efektami i testowałam opcję "nostalgia" i "retro", więc kolorki nieco przekłamane.

Co do kocyka, to połowa już za mną, jednak najbliższe dni zapowiadają się bardzo intensywnie, więc praca trochę zwolni. Myślę jednak, że w przyszłym tygodniu będzie finisz i prezentacja.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dzionka!

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te duże serduszka? Masz może wzór? Szukam czegoś do ozdobienia torebki dla pięciolatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór mam na 100%, tylko muszę go poszukać w otchłaniach mojej linkowni :))) Najpóźniej wieczorkiem postaram Ci się go wrzucić!

      Usuń
  2. Piękne te Twoje drobiazgi!!! szczerze mówiąc do zmałpowania;) ja również poproszę o schemacik;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Serduszka mnie najbardziej urzekły :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.