czwartek, 2 lutego 2012

Szydełkowy koszyk - wskazówki

Na prośbę Florentyny w poprzednim poście, wklejam kilka wskazówek odnośnie wykonania szydełkowego koszyka.

Jak już wspominałam, w sieci można znaleźć mnóstwo informacji na tem temat, ale wkleję tutaj opisy, które mi pomogły najbardziej:

1. Genialny i bardzo klarowny opis Pomarańczowego Kota - klik!
2. Schemat Porannej znaleziony na forum u Maranty (Florentyno, jeśli jeszcze tam nie byłaś, koniecznie zajrzyj! Cudowne kobiety i masa pomysłów na różności) klik!
3. Dla tych, którzy sobie słabo radzą z opisami - filmik

Od siebie mogę dodać, że koszyki najlepiej robić podwójną, lub potrójną nitką, z solidnej włóczki, aby trzymały formę. U mnie najlepiej sprawdziła się bawełna, choć wiem, że i z akrylu niektórzy potrafią zdziałać cuda :) Ja, osobiście koszyków nie usztywniałam, bo na moje potrzeby zupełnie wystarczyły takie jakie są, więc w tej kwestii się nie wypowiadam :)

Życzę miłego dziergania!

1 komentarz:

  1. Magotko, a może masz ochotę dla odmiany zabawić się w Serialowe Top Ileśtam? U mnie szczegóły: http://ideasbyrenya.blox.pl/2012/02/Ulubione-seriale.html

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.