wtorek, 7 lutego 2012

Nasze ulubione seriale

Ren-ya wywoła mnie do tablicy i zaprosiła do udziału w zabawie pt." Nasze ulubione seriale". Dziękuję!
Wpis miał się co prawda pojawić nieco wcześniej, ale choróbsko Młodego pokrzyżowało nieco plany...




ZASADY ZABAWY:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Zaproś co najmniej 5 innych blogów.
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.


Teraz ze względu na ograniczenia czasowe oglądam ich coraz mniej, jednak swego czasu byłam ich prawdziwą maniaczką! Te, które kocham bezgranicznie, znalazły się w pierwszej czwórce i do nich z resztą często wracam. Są dla mnie kultowe, niesamowite i stawiają poprzeczkę na tyle wysoko, że ciężko przebić się czemuś nowemu :) Pozycje 5, 6 i 7, to już czasy liceum i fascynacja pierwszymi "amerykanami". Teraz, kiedy zdarzy się jakaś powtórka, oglądam i nadziwić się nie mogę czym to ja się tak wtedy zachwycałam, ale wielki sentyment pozostał, więc  nie może ich tutaj zabraknąć. Ostatnie trzy, to już nowsze produkcje i według mnie każda ma w sobie to "coś". Nie śledzę ich może już z tak zapartym tchem, jak śledziłam np. "Przystanek Alaska", jednak kiedy już leci, to nie pogardzę :)

Na liście nie zmieściły się już niestety inne fascynacje, a były też czasy, kiedy uwielbiałam np. stare, polskie seriale typu "Wojna domowa" czy "Alternatywy 4", w okresie studiów całymi nocami oglądaliśmy 24 godziny, a i teraz poza niżej wspomnianymi lubię też zerknąć na Prawo i Porządek, Kości czy Monka. No, ale jak 10, to 10 :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.filmweb.pl
1. Przystanek Alaska



2. Miasteczko Twin Peaks



3.  Mash



4.  'Allo ' Allo!

5. Beverly Hills 90210

6. Przyjaciele

7. Ally Mc Beal

8. Rodzina Soprano

9. Dr. House

10. Mentalista

Do zabawy zapraszam każdego, kto ma na to ochotę, gdyż straciłam już orientację kto brał w niej udział, a kto jeszcze nie :)


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Beverly Hills i Housa uwielbiam. Mentalistę oglądam wyrywkowo. Ciekawe czy w wakacje puszczą powtórki BH90210. Z chęcią bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj, BH90210, to ja juz cale wieki nie widziałam i również chętnie bym obejrzała jakąś powtórkę :D

    A może masz się ochotę zabawić w serialowe top 10? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Miasteczko Twin Peaks z jakiegoś powodu nie udało mi się wciągnąć, ale w końcu nie żałuję, bo podobno zakończenie i tak niczego nie wyjaśnia (prawda to?), ale za to uwielbiałam ścieżkę dźwiękową z tego filmu:)
    A Doktor House i Mentalista po prostu nie zmieścili mi się już na liście, choć myślałam o nich... Świetnie nadają się do oglądania podczas dziergania:)
    Muszę przyznać, że teraz w ogóle seriale ogląda się dużo łatwiej - całymi sezonami. Choć z drugiej strony czekanie cały tydzień na kolejny nowy odcinek też miało swój urok...
    Dzięki za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, zgadzam się w całej rozciągłości - Housa i Mentalistę zawsze oglądam, dziergając/szydełkując :)))

    Miasteczko Twin Peaks jest dziwne, to fakt. Faktem jest też, że zakończenie zbyt wiele nie wyjaśnia, ale to jak dla mnie dodaje jedynie uroku temu serialowi :) Ostatnio urządziliśmy sobie nawet z mężem "powtórkę z rozrywki" i na nowo obejrzeliśmy wszystkie odcinki. Całkiem inny odbiór po tylu latach, ale ciągle uważam, że jest to mistrzostwo świata w budowaniu napięcia!

    Dziękuję za zaproszenie do zabawy! Miło było powspominać :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.