piątek, 17 lutego 2012

Ekspresowy prezent, czyli opaska dla niemowlaka

Małżon wybywając dziś na męski wieczór dowiedział się w ostatniej chwili, że będzie tam również świeżo upieczony tatuś pewnej małej damy. Nie wypadało iść z pustymi rękami, poprosił mnie więc, abym na szybko zorganizowała jakiś drobiazg dla nowej obywatelki. Chwyciłam szybko za szydełko i wydziergałam taką oto prostą, ale uroczą opaskę (na zdjęciu nasza nowa, winylowa modelka - Matylda)


 


Całość, a więc wykonanie, sfotografowanie i spakowanie, zajęła mi jakieś 30 minut, koszt równy zeru, a mina męża - bezcenna :)


W wolnych chwilach powstają póki co dziecięce czapeczki oraz takie oto drobiazgi:



Więcej o nich napiszę na dniach, a tymczasem życzę miłego wieczorku!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny... słodka opaska, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy drobiazg!
    I ciekawam miny rodziców na widok swojej Księżniczki w tej uroczej różowej opasce;)

    (Ja bym się rozczuliła...
    ... choć zastrzegałam się kiedyś, że do rozczulających się nie należę... Musi być, że to szydełkowe drobiazgi mnie rozczulają;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, dziękuję wam pięknie za ciepłe słówko! Odrazu chce się działać dalej :) Pozdrawiam was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta opaska jest powalająca, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.