poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wyzwanie czytelnicze "Z półki"

Skoro już w temacie wyzwań jesteśmy... Co prawda miałam już nie brać udziału w żadnym z nich,  jednak w związku z tym, że postanowiłam w tym roku czytać głównie to, co znajduje się już w mojej bibliotece, nie zaszkodzi chyba jak dołączę do kolejnej zabawy, która bardzo do tego motywuje :)

Wyzwanie nosi nazwę "Z półki" i polega właśnie na czytaniu książek z własnych zasobów. Do wyboru są 4 poziomy:

Poziom 1 – liczba przeczytanych książek “z półki” – od 1 do 5
Poziom 2 – liczba przeczytanych książek “z półki” –  6-10
Poziom 3 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 11-15
Poziom 4 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 16 lub więcej

Ja zdecydowałam się na poziom 3 :)

Więcej szczegółów tutaj



2 komentarze:

  1. Super, cieszę się przystąpiłaś do tego wyzwania :) Powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja również bardzo się cieszę i mam wielką nadzieję, że podołam, czego i Tobie życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.