czwartek, 19 stycznia 2012

Resztki włóczek - pomysły na wykorzystanie

Zaczyna przerażać mnie ilość pojedynczych, nieprzerobionych motków zalegających w szafie! Co roku sobie obiecuję, że się z nimi rozprawię, ale zawsze jest coś "ważniejszego" do wykonania i w efekcie końcowym tylko ich przybywa... Tym razem się zaparłam i postanowiłam, że jak ich nie ruszę, to powędrują na śmietnik, więc trzeba się było rozejrzeć za jakąś inspiracją.

Ja zaliczam się raczej do osób praktycznych, więc zaczęłam od koszyków na drobiazgi, które są bardzo przyjemną, choć dość monotonną robótką. Jak skończę i wypiorę, to zaprezentuję, a póki co dzielę się pomysłami znalezionymi w sieci. Może komuś jeszcze się przyda  :)


Torby, futerały, sakiewki, pojemniki








Zabawki, zawieszki, dekoracje







Pledy, kocyki, pudła z elementów, np. GRANNY SQUARE






Łapki do garnków

 dla miłośniczek stylu rustykalnego :)



 dla Mam, których dzieciaczki koniecznie chcą pomagać w pichceniu


klasyczne


Freeform, czyli coś dla odważnych.
Wszystkie chwyty dozwolone:)





4 komentarze:

  1. Odwieczny problem - jak wykorzystać resztki, bo przecież wyrzucić szkoda;)
    Free form bardzo mi się podoba, ale to rzeczywiście dla odważnych - ja się nie podejmuję; podobają mi się pledy i koszyczki, i w przyszłości pewnie czegoś takiego popróbuję, na razie jednak dziergam "wężowe szaliczki", inspirowane dziełami Ifony: http://www.ifona-art.com/spis-tresci,6.html?PHPSESSID=dd746f66303ee71a0e05fff682c15dcf
    I niecierpliwie oczekuję Twoich pomysłów na resztki:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...ciekawe te szaliczki! Robisz je na drutach jak Ifona czy może na szydełku?

    Ja póki co wykańczam koszyczki, a co będzie dalej zobaczymy. Z moim obecnym tempem chyba powinnam już zacząć myśleć o wiośnie i Wielkanocy, to może zdążę na czas, haha.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na drutach. Niedługo będą zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Czekam z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.