środa, 12 października 2011

Jesienne drobiazgi

Jesień za oknem natchnęła mnie do wykonania kilku biżuteryjnych drobiazgów, które odrazu poprawiły mi humor. Jak to się ładnie mówi - mała rzecz, a cieszy :)

Pierwsze kolczyki i naszyjnik były inspirowane kolorami liści, wyściełających chodniki. Wykonałam je z koralików szklanych i jeśli chodzi o kolczyki, to choć na ogół preferuję srebro, tak w tym przypadku miedź wydała mi się bardziej odpowiednia.


Naszyjnik prezentuje się tak:


Kolejne prace są nieco bardziej energetyczne i idealnie sprawdzają się przy ciemnych, prostych golfach. Kolczyki wykonane z korala:


I bransoletka bodajże z karneolu (kamienie kupiłam daaawno temu i nie podpisałam niestety)




W głowie jest jeszcze kilka pomysłów, więc sądzę, że niebawem zaprezentuję kolejne prace, a póki co intensywnie myślę nad jak najlepszym wykorzystaniem przepięknych, ręcznie wykonanych korali ceramicznych, które otrzymałam ostatnio w prezencie od Mamy. Oczywiście nie ona je robiła, ale z myślą o mnie zakupiła je podczas Święta Ceramiki w pobliskim mieście :)





Cudne, prawda?

1 komentarz:

  1. Jesienne kolczyki i naszyjnik są śliczne, ale kolczyki z czerwonymi koralikami, które od razu skojarzyły mi się z jarzębiną są po prostu zachwycające! No cudo, po prostu!

    I bardzo jestem ciekawa, co powstanie z tych ceramicznych kuleczek:).

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.