czwartek, 22 września 2011

Torba

Z myślą o wiecznie zabieganej przyjaciółce powstała taka o to torba (po kliknięciu zdjęcie się powiększy):



Przyjaciółka jest bardzo zwariowaną osobą, więc postawiłam na kolorowy materiał w modne ostatnimi czasy matrioszki - myślę, że się spodoba :)

Torba jest dosyć mocna, ponieważ wykonana z dwóch solidnych materiałów- płótna i bawełny, sklejonych specjalną flizeliną, a żeby była bardziej praktyczna, dorobiłam w środku małą kieszonkę na portfel czy klucze.


Kolor jest na tym zdjęciu mocno przekłamany, ponieważ fotka została zrobiona w sztucznym domowym świetle, ale przynajmniej dobrze widać wzorek :)

Wymiart torby: 35 x 40 cm, długość rączek: 60cm. W zamyśle ma ona służyć bardziej jako torba na wrzucenie książki i drobiazgów, aniżeli na zakupy, stąd takie właśnie wymiary.

Teraz pozostaje jedynie torbę spakować, dorzucić trochę słodkości i posłać w świat :)

2 komentarze:

  1. Świetna! Na pewno spodoba się przyjaciółce. Mnie podoba się bardzo:) Kolor i motyw - rzeczywiście w sam raz, żeby zabrać książkę do parku. Poza tym wygląda na bardzo porządną i starannie uszytą, co zachwyca mnie tym bardziej, że sama do szycia nie mam talentu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ren-ya, dziękuję pięknie za miłe słowa! Nawet nie wiesz jak mnie one cieszą, biorąc pod uwagę fakt, że w szyciu stawiam dopiero pierwsze kroki...
    W przypadku tej torby faktycznie dałam z siebie wszystko i bardzo się cieszę, że przypadła Ci ona do gustu. Tym większa nadzieja, że spodoba się również obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.