piątek, 26 sierpnia 2011

Pierwszy obserwator!!!

Jest mi niezmiernie miło powitać pierwszego obserwatora! Kaja_kicia cieszę się ogromnie, że do mnie zajrzałaś, a i ja z wielką przyjemnością poczytałam Twoje recenzje. Po przeglądnięciu przeczytanych przez Ciebie książek widzę, że gust czytelniczy mamy zbliżony, więc z pewnościa będę u Ciebie stałym gościem :)

Jej, jakie to miłe dowiedzieć się, że ktoś tu zagląda! Założyłam tego bloga stosunkowo niedawno i niekoniecznie z zamysłem czysto książkowym, więc postanowiłam dać sobie pół roku i przekonać się w którą stronę blog się faktycznie rozwinie, zanim zacznę się gdziekolwiek udzielać i podawać tego linka publicznie. Tym bardziej cieszy mnie, a zarazem ogromnie motywuje obecność pierwszego gościa w moich skromnych progach !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.