czwartek, 24 marca 2011

Witam

Witam serdecznie w moich skromnych progach :)

Bloga tego założyłam kilka miesięcy temu z myślą o notowaniu uwag na temat przeczytanych przeze mnie książek, jednak chwilę później dowiedziałam się, że zostanę Mamą (w chwili obecnej pozostał jeszcze miesiąc :) ), więc odpuściłam blogowanie na czas bliżej nieokreślony, dochodząc do wniosku, że nie ma to sensu skoro moje czytanie po narodzinach Maluszka na pewno nie będzie tak intensywne jak do tej pory... Bloga jednak przezornie nie usunęłam i całe szczęście, gdyż po namyśle postanowiłam pisać, z tą jednak różnicą, że nie tylko o książkach, a o tym wszystkim co mnie otacza czy pasjonuje, a więc będzie tu i o sprawach codziennych, jak najbardziej przyziemnych, ale też i o takich jak książki, kuchnia czy też moje ukochane robótki drutowo-szydełkowe :) Innymi słowy blog ten będzie moim osobistym oknem na świat i swego rodzaju odskocznią od codziennych obowiązków w domowych pieleszach :)


Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania!
Magota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde pozostawione tu słówko.